måndag 27 december 2010

Friends and fo's.


DAG 6. VÄNNER.

Min umgångeskrets kan beskrivas som totalt psykadelisk. En enda stor LSD-tripp.

Knullfestanordnare, läkare, arkeologer, bögar, flator, transor, tanter, och satan med hans moster. Alla ryms i min knasiga gemenskap, och alla vänner har jag ett speciellt förhållande till.

Den som utmärker sig mest just nu och som jag är fasansfullt stolt över, är tösabita JOHANNA EMANUELSSON.

Först tränger hon sig igenom en utbildning (dramatiska institutet) som tar in endast fyra sökande var tredje år. I hela norden kan tilläggas, för hon är så himla duktig.
Sedan säljer hon in en pjäs till Kungliga dramaten. Ni läste rätt. DRAMATEN ska sätta upp en av hennes alster. Men bräck det då för fan när du är 24 år gammal!


Äsch, jag smäller upp en bild på henne, så får ni se hur nya Ingmar Bergman med bröst ser ut helt enkelt. Och kom ihåg var ni läste det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar