fredag 2 september 2011

childlike behaviour.


Det är roligt ibland med åldersskillnader, det skiljer nu några/många år (beror ju på hur man ser det) mellan mig och min hjärtevän.

Det här är okända fenomen för honom:

VILSE I PANNKAKAN
FRAGGLARNA
TV SPELET "BUBBLE BOBBLE", originalet från 1986.
HOWARD JONES, JENNIFER RUSH, MANDY SMITH, SABRINA, och tusental till.
TREKANTIG SUNKIST
VIDEOBOX
RAZZEL
svagt minne av SOLSTOLLARNA
G SOM I GEMENSKAP



Listan kan göras lång. Och förresten, "LISTAN" känner han heller inte till den lilla snorungen.



2 kommentarer:

  1. nej men tatti, nu tror jag nog jag måste försvara en del på den där listan. Även om jag inte kan tala för Criffe så är vi ju födda samma år.
    nu ska vi se:
    Fragglarna, hell yeah! Jag var skitskraj för sophögen!!
    Howard Jones, kom igen vilka vet inte vem han är?? 90 talister möjligtvis??
    Solstollarna hohoho KULT!! enda "barnprogrammet" med halvnakna brudar.
    G som i gemenskap, kan man ju utantill!!
    fast det är klart.
    Jag önskar att jag vore född på 70 talet för jag älskar 80 talet. Har han ingen koll Criffe?? =)

    SvaraRadera
  2. Jag tittade inte på TV när jag var liten! Det var inte populärt hos min DDR-pappa!!! hehehe.. Jag var ute i skogen och byggde kojor och körde cross. Undantaget var MacGyver onsdagar kl 19:10. :)

    SvaraRadera