söndag 25 september 2011

Blondes have more fun.




Jag hade Bumbibjörnarna på förfest hemma häromdagen. Eller var det Göteborgs pokemon? Jag vet inte riktigt faktiskt vad det var Mattias släpat in till min enkla boning.

Den ena berättade kraftigt ingående om sina onanivanor, och att kossan Rosa på hennes gård minsann mjölkar 30 liter på en bra dag. Hennes väninna tog av sig alla kläderna, och smörjde in sig med min jordgubbelotion. I vardagsrummet. Lägg märke även till hur bra de kommer överrens i varandras sällskap, så pass bra att det måste smiskas stjärthalva.

Kvällen avrundades på gayklubb Gretas med alldeles för många cocktails.Hurra!

Kvällens bevingade ord fälldes av Mattias:
"Natasha (Jag heter Tatiana), kan du förklara att jag är full"

Jag skyller på botoxen i hans Ullaredtrut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar