lördag 19 november 2011

Folk som korsat min väg kapitel2.


Jonas Bengtsson. Malmös bästaste swingersanordnare.

Jonas bor i en fantastisk våning mitt i centrala Malmö, där det mesta är porr, porr, och åter porr. I taket hänger en sexgunga, mot ena väggen ett bdsm-kors, i hörnet en gynstol från 1960, en blodröd schäslong, och massa andra spännande grejer om man är fullkomligt sexskadad.

För några år sedan var han med i såpan "Riket". Självklart gick han ut som envåldshärskare, och red in i tv-historien på en vit häst iklädd en kungamantel. Helt fantastiskt underhållande, och självklart vann han hela skiten, en halv mille rikare.
För de goa pengarna chartade han ett litet plan och hade gangbang med sina medlemmar från "lustkammaren"; swingersklubben som han driver.

Jag har delat många skratt med herr Bengtsson, och aldrig har jag haft tråkigt i dennes sällskap.
Som ni säkert fattar har han en smått härligt störd umgängeskrets, jag skulle aldrig känna igen någon av dem, för de springer runt nakna jämt och har sig.

ÅÅÅÅÅÅ vad jag älskar sådana människor, och jag älskar dig Jonas. Du förgyller alla mina stunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar