onsdag 29 augusti 2012

FML.

Av alla kukiga spårvagnar i denna stad måste jag välja en som prompt måste krocka och tömmas på folk. Precis som om mitt liv inte var fullt av gupp redan. I denna ljuva uppståndelse glömde jag såklart att lösa biljett, och såklart, såklart, FUCKING SÅKLART att elaka gamkontrollanten ska göra mitt liv ännu mer surare. Idiotjävel.

Alla som har, eller har haft samröre med Västtrafik ska brännas på bål som de fula jävla häxjävlar de är.

Annars då? Jotack bra. Har fått höra hela dagen av mindre begåvad människa att jag ska våldtas analt med. Som ett litet mantra. Underbart, fullständigt underbart.
Förutom det är min ekonomi galet körd i botten, Sturegallerian bara STAL alla mina pengar när jag gjorde Stockholm i helgen, så Paris i oktober kan jag vifta Au Revoir till.
 Lägg till lite mer drama på detta, lite mer mörker, lite mer av allt det onda, så välkomnar jag er alla till min värld som är lika rolig som Circus Scott just nu.


Heja heja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar