torsdag 5 maj 2011

den första VS den sista.


Man kan anklaga mig för mycket, men ingen kan ta ifrån mig min högst blandade smak när det kommer till män.

Kolla in här bara:

DEN FÖRSTA KÄRLEKEN CARL FREDRIK SIXTEN GROMER:

NÄR? Ljuvliga 90-tal
ÅLDER: 10 år äldre
UTSEENDE: Fotomodell
KLÄDSTIL: skjorta, chinos, dyr klocka, välmatchat, sedelluktande.
STATUS: Snorrik fifflare
BIL: Jeep cherokee
BOENDE: Etagelägenhet mitt i stan med regnskogsgolv och jacuzzi
FAVORITFILM: Wall Street
FAVORITMUSIK: klassiskt
ATTIRALJ: visakort
MEDLEMSSKAP: Värmdö golfklubb
UMGÄNGESKRETS: Cafe opera. Andra fifflare. Gunnar Falk. Bruno Wintzell. Maffian.
MAT: ska avsmakas på restaurang med linneduk
DRYCK: årgångsviner
FRITITSSYSSELSÄTTNING: aktierna på börsen
AMBITION: Världsstyre

DEN SISTA (förhoppningsvis) KÄRLEKEN KRISTOFFER MALMSTRÖM-BJERGE:

NÄR? 2000-tal
ÅLDER: 7 år yngre
UTSEENDE: Vit slinga mitt i huvet
KLÄDSTIL: Mötley crue
STATUS: fattig student
BIL: Cykel köpt på blocket
BOENDE: kollektiv på andra långgatan
FAVORITFILM: The dirt gang
FAVORITMUSIK: Magnus Uggla
ATTIRALJ: Gitarr
MEDLEMSSKAP: CSN
UMGÄNGESKRETS: alkisgubbar och ett förvirrat adoptivbarn. Storpattade blondiner. Löst folk.
MAT: hemmagjord lunchlåda
DRYCK: proteindrinkar och öl. Kopiösa mängder mjölk
FRITIDSSYSSELSÄTTNING: kickboxning
AMBITION: svetsare


KRISTOFFER, JAG ÄLSKAR DIG. OM DU NÅGONSIN SKULLE TVIVLA.

P.S Den första kärleken lever i exil i ett annat land, har hookat upp med ett thailu**r, och så vitt jag vet är han fortfarande efterlyst av interpol och har säpo efter sig. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar