tisdag 7 juni 2011

Connor på promenad.


Jag plöjer mig igenom en herrans massa glammiga modebloggar varje dag, även om jag aldrig följer trender utan bara kör mitt egna race. Jag har verkligen nada gemensamt med dessa brudar som alltid är stajlade till perfektion, och skulle hellre döden dö än att lägga upp en bild på de själva där det skulle fattas en lösögonfrans.

Men jag är inte den som är den ska ni veta.

Denna bild är den ABSOLUT värsta som finns i mitt hemliga fotoalbum. Alltså kolla, jag ser inte klok ut. Min sambo kallar mig för Connor, lillkillen från Terminatorfilmerna.

Klädsel: några nummer för stora mysbrallisar med tapetklister på. Criffis groteskt fula kickersjacka storlek XXL och ett vitt sjukhusnattlinne(?) under hela härligheten. Och kolla minen då. "Hej.kom.och.hjälp.men.ingen.hjälp.kom.

Ni som trodde att jag inte hade mänskliga drag trodde fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar