onsdag 15 juni 2011

HEJA MIG!

Semestervikt på 55 pannor är nådd. Och det gick undan. Mitt mål var att väga detta den 24e, lagom till midsommar. Jag är så jätteduktig, för jag känner ingen, INGEN som har en sån matglad flabb som jag fötts med.

Jag har fan i mig kämpat hårt för att bränna bort 6 kilo, som egentligen ter sig rätt ynka då min kollega lyckades med att bränna loss 42 från sin kropp. (!?)
Det enda som funkade för mig var att röra röven mer än vanligt, besöka ett gym, äta lite mer som en kanin, och helst skippa kolhydrater. Förutom till frukost. Ibland bytte jag bort lunch mot en påse nutrilett. Egentligen en baggis, men jag älskar verkligen att proppa truten full med allt!

Denna regim tänker jag fortsätta med, man har ju liksom vant sig. Kan ju bli lite svårt i skräpmatens gyllene stad Los Angeles, men efter det så kör vi igen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar