torsdag 5 januari 2012

2011-liten årskrönika.

JOBB:
Knegade på, fick mig många skratt, uppmuntringar, och lite därtill. Annars som vanligt. Hyran blir betald, jag har mat på bordet, men det är långt till Jocke Von Anka status. Men vem bryr sig, liksom.

KÄRLEK:
Lite turbulent i början av året, men problem är till för att lösas. alla judastvivlare fick sig en riktig go näsbränna, för Kristoffer är fanimej den bästa uppfinningen som finns. Strax efter choklad och högklackat.

RESOR:
Hann med en snabbis till Berlin, och Los Angeles som blev riktigt lyckat. Snart ska jag se Miamis palmer vaja i vinden, och smutta drinkar på en flådig terass någonstans i South Beach. Hurra.
En resa till Krakow var egentligen också inbokad, men det var inte min förlust.

VÄNSKAP:
Ett riktigt skitår, fast även i bajs lyser små glimtar. Gamla vänner försvann, medans nya gjorde livet många resor ljusare. Utan min privata göteborgsmaffia hade jag varit bra vilsen, och hur de står ut med mig är fortfarande ett under.

HÄLSA:
Vilket helvetesår. Satt på tandakuten på min egna födelsedag i bonnabyn Karlstad. Fick roliga piller utskrivna, de var min enda tröst i katlagrottan som jag befann mig i.
När sommaren kom åkte jag på en lunginflammation, fifan. Aldrig mer, gott folk!
På fyllan ramlade jag även i trappan och fuckade knät riktigt fint. Min sambo fick hjälpa mig med påklädning och andra mindre trevliga arbetsuppgifter.
Tilläggas kan att jag under 2011 pms:ade som en riktig stinn sugga, och vikten baloonade uppåt efter all skräpmat i L.A. vidrigt var det, vidrigt!

HUS OCH HEM:
Jag bor i en flådig etagelägenhet. Fortfarande.

2011 var et ljummet år, men 2012 ska bli 100 grader celsius.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar