torsdag 11 juli 2013

Smutstvätt.

De senaste dagarna har varit så jävla annorlunda, alltså bra annorlunda, dirty annorlunda.

Skytteltrafiken mellan olika stadsdelar har fått en ny innebörd, och även om Hisingen Island är rena rama förorten så har även den sidan jävligt många turistattraktioner.

Min kropp som är ett helgat tempel är ny prydd med trevliga små blåmärken, mitt smink befinner sig där det inte ska, och bara för en liten stund sedan blev jag kallad för en Eastwickhäxa.

Nu är det meditering ett tag framöver, vanliga rutiner, och små rara tillbakablickar på dagar som rockat min värld och fått den att le några nyanser då den varit förjävla sorgsen och grå ett bra tag.

Man får det man förtjänar, och jag har fått det rätt många gånger om.

Tack för kaffet, liksom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar