onsdag 17 juli 2013

Snart dansar vi Linedance.

Jag och min fina vän Maria drar till den Amerikanska södern snart.
Vi ska roadtrippa oss igenom hillbillystäder, skjutbanor, bomullsplantager, gospelkyrkor, Graceland och en drös med suspekta countrybarer. Iklädda en varsin cowboyhatt, såklart.

Sist jag reste med Maria blev vi bjudna på champagne av två väldigt korrupta mexare i Las vegas. Jag har aldrig druckit bubblor som kostar 30.000 kr. Gott var det, och nästan hela flaskan lämnade de kvar med.

Sist jag reste med Maria flätade hon Andrew Bryniarskis hår I Los Angeles.

Sist jag reste med Maria hamnade vi på Efterfest hos Korn's manager.

And so on, and on and on, and on, deluxe.

Det händer alltså alltid lite halvspekulära grejer

när vi slår våra knäppa påsar ihop.

I marias sällskap är skratten mellan oss aldrig långt borta.
Vi har verkligen busat till det på våran resor, men när vi är klara med denna delen av USA så kommer Hurricane Katrina att framstå som en sval liten bris.


Jag älskar dig Maria, och denna resan kommer bli helt fucking jävla fabulös.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar