fredag 4 september 2009

Fukki VS Försvarsmakten.


Mailade Försvarsmakten:

Ansöker härmed tjänsten som Officer. (OMG!!!!)

Hej alla glada stridspittar!

Skulle så gärna vilja bli en del av erat najsiga gäng. Ni verkar ha det så himla festligt bland barackerna.
Lite Om mig själv:

Jag är en levnadsglad tözabit på 33 jordsnurr, mina polare beskriver mig som gla' och go' med en stor portion humor. Mina intressen är mode (speciellt skor, äger skiiitmånga!) collagefilmer, och ibland rastas rumpisen på en motionscykel, så jag är i bra form!*lol*

Jag tror att jag skulle kunna bli en stor tillgång i er grupp, eftersom jag redan nu är införstådd med vad eran käcka verksamhet går ut på. Har nämligen sett alla avsnitt av "Gay army", så mitt lilla huvvepuvve är rätt påläst!!! ;) *fnittrar*

Bifogar lista över min psykofarmaka jag äter på daglig basis, har ni frågor angående medicin nr 63, maila tillbaka bara :) :) :)

mvh och kramizzzzzzar! *gör tummen upp*

Fukki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar