torsdag 3 september 2009

Fukki VS Bellis.

Mailade Min absoluta favoritblondin idag, med hopp om att få svar på tal.

Hej Bella!

Kan du hjälpa mig månne?
Saken är den att jag totally avskyr min polska höknäsa. Vill ha ett sådant fint uppåttryne som du har. Hur ska jag bära mig åt? Ska jag gnida den mot handflatan? (tänkte uppåt/sidled/cirkelformade rörelser.)
Eller vad tror du om att helt enkelt åla mig mot en vägg? Nu har jag absolut inte tänkt att göra det i trappan, eftersom det bor så många moderater här, och de kanske tar anstöt.
En annan variant vore kanske att bygga någon form av anordning utav mina smycken som håller näsan uppe i ett horisontellt läge om nätterna?

Vore oerhört tacksam för svar.

Kramiiiiiizzzzzz!

//Fukki.


Kolla in Bellans uppåtnäsa här:

http://blondinbella.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar