torsdag 3 september 2009

Fukki VS nisse.

Jag nöjer mig inte med att maila Blondinbella, utan pruttar iväg några rader till hennes andra hälft, Nils, a.k.a storstadspojken.

Hej Nils!

Jag har precis mailat din flickvän för ca 3 minuter sedan, men ännu inte fått någon respons. Hoppas att du tar detta gyllene tillfälle i akt och slevar iväg ett svar.

I filmen "Bitter moon" finns en scen där ett älskande par kör barnförbjudet endast iklädda två grismasker.
Min fråga kan te sig underlig, men kör ni den varianten med? om så är fallet, vilka veckodagar? Ursäkta om jag ut svängarna lite för mycket, men tycker ändå att frågan är relevant, då du lägger ner mycket tid på att just skriva om allehanda djur i din blogg.

Mvh,

"Höken är lös"



Nisses Blogg finner ni här:

http://storstadspojken.se/

1 kommentar:

  1. HAAAAAA Jag döööör!! Du e sínnessjukt rolig!

    SvaraRadera