måndag 6 september 2010

Dag 1.

LÖRDAG
Detta hände:

Födelsedagsfest hos Vackra Anna. Sjysst häng, bra mingel, livsfarliga drinkar, söta bögar och Annas le grande finale: Ramla ner från hög barstol och parkera röven i en hemmagjord askkopp.
Innan det var hon tvungen att hälla ut rödvin över allt och alla, och det enda rätta var att gnida in hela skiten i bordet. Gala, fullständig gala.

Vidare bar kosan till Henriksberg där farbröder på scen sjöng punk. I vimlet hittade jag Trixi (Hon heter så på riktigt) Som förvandlades till Patrick Swayze från Dirty Dancing och LYFTE UPP mig precis sådära han gör i filmen . Nobody puts baby in a corner svarade jag och blev kär i henne.

Fumlade hem mig själv mitt i natta, Gjorde slut med sambo, blev ihop igen, med en rar liten facebookförlovning som följd.



1 kommentar:

  1. Men brudskalle! Vad i helsike ska du göra slut om nätterna för - med snubben som du faktiskt är blådårigt betuttad i?

    SvaraRadera