måndag 6 september 2010

Dag 2:

SÖNDAG
Detta hände:


Kristoffer liksom knögglade in ett skärp som på något mystiskt sätt fastnade i dörrspringan, med spännet i konstig vinkel. Resultat: Jag blev innelåst.
I fyra (4) timmar försökte jag lösa detta nätta problem med att karva bort allt med tång/skruvmejsel/gaffel. Funkade inte. Nu har jag bara ett hål i dörren och parketten som påminnelse.
Farbror polisen hade heller ingen större lust att komma då de var upptagna med sverigedemokrater inne i stan som inte kunde sköta sig.
Jourhavande låssmed skulle ha tre lax minst, kvittrade han lömskt när jag berättade om mitt besvär på telefon.

Till slut förbarmade sig mysgrannen som fick upp dörrn utifrån. Utan polis och giriga gamen låssmedens hjälp.

Hunden fick iallfall kissa, och jag kom någorlunda i tid till jobbet där jag är omringad av psykfall. Wiiihaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar