måndag 25 oktober 2010

Kalla rätter och brusten tillit.

Jag avskyr när man tar mig för givet. Det är en riktig horribel känsla. Vänner, ex, bekanta, nästan alla i min närhet lyckas med detta konststycke som får mig att vilja testa lång frivillig koma.

Nu har jag fullständigt fått nog av allt bajseri på min person.
Har fått nog av att folk ljuger, beter sig som om de lever i en enda stor Sunwing resort, ifrågasätter min intelligens, Ljuger lite till, behandlar mig illa, bla bla bla, kan fortsätta forever.

Många gånger har jag vänt fina kinden till, många gånger har jag ryckt på axlarna och försökt höja mig över detta beteende. Men nu har jag insett att nog får vara nog. Hämnd är en rätt som serveras bäst kall, att förlåta är inte gudomligt, att ge tillbaka med en riktigt fet käftsmäll är det nya svarta!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar