tisdag 5 oktober 2010

paddor, mjölk och lite häxbränning.


Jag har precis tittat klart på en intervju med Bingo Rimer som Malou Von Sivers gjorde. Jag hatar Malou. Tycker så instinktivt illa om denna padda till programledare. Skämmes Malou, skämmes!

För att göra en lång historia kort, gick hela samtalet ut på att Paddan nedvärderade arma flickfotografen, kallandes honom b.l.a för "mellanmjölk", och ifrågasatte hans live och leverne.
Bingo är en mycket trevlig och sympatisk människa, medans ormtungan Malou borde dra en gammal kaftan över sig och hålla sina åsikter djupt inne istället för att låta dem fladdra loss på bästa sändningstid.

HÄXA, HON ÄR EN HÄXA! BRÄNN PÅ BÅL!

På tal om intervjuer, igår snackade jag musik med mannen, myten, legenden; Mats Drougge.
Även han en mycket trevlig prick, med ypperlig musiksmak. En sann rockräv som dessutom pysslar med Sveriges bästa tidning-Slitz.
Flera av mina vänner gick lite i taket när jag berättade om min intervjudate, alla har vi väl läst "Andra sidan Alex?"
Jag tycker inte man ska haka upp sig på petitesser. Vaddå liksom? Tänk vad tråkigt allt vore om världen bestod av just mellanmjölksmänniskor?


1 kommentar: