måndag 18 oktober 2010

Pfffftttt.

Jag verkligen älskar det faktum att min pv har många kvinnliga vänner. Vissa av dem har jag mutat över till min sida, för vissa av dem klickar jag med så pass mycket att jag nästan umgås mer med dem än vad han själv gör. Hurra för Sofior, Emmor, Linor, och allt vad ni nu heter.

Det är en intressant grej detta, att någons vänner blir gemensamma vänner.
Nu är dessa töser riktigt goa töser, och jag tror inte någon av dem skulle fippla bort sin intelligens med att säga eller agera riktigt korkat. I min naiva värld är det så.

För rätt länge sedan ringde en kvinnlig kompis till pv'n. I bakgrunden hörde jag dem prata på telefon, i bakgrunden hörde jag henne säga; "Amen nu är ju jag kär i dig".


Detta uttalande har egentligen inte stört mig på något sätt, men det stör mig att en kvinnlig intelligens faktiskt skulle kunna vara smartare än så, och inse när man ska hålla en flabb stängd.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar