måndag 29 augusti 2011

I am what i am.


Har lyssnat på olika versioner av låten "I am what i am " hela morgonen. Den bästa gör ändå Jonas Hedqvist, framförallt när han öppnade Pride 2011 med denna fullständigt underbara discodänga.

Jag saknar Jonas, vi kan aldrig ses som normala människor. Vi hookar upp i olika länder istället, sist var i Paris då vi avverkade varenda gayklubb i Les Marais distriktet. Jag tror jag rullade hem min fulla röv ca 07.00 på morgonen. Eller något sånt. Helt normalt när man umgås med en fd Mr Gay Sweden.

Men snart så ses vi igen, Jonas emigrerar nämligen till Miami under vinterhalvåret. Så lägligt att jag bokat en biljett dit den 2a februari då. Jag ska sjunga "I am what i am" på flyget hela vägen dit, ska ni veta.



Bild: Jag, Jonas och sångpippi Anna-mia när det begav sig. 2007 tror jag, eller nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar