söndag 28 augusti 2011

Vad hände då?

De senaste två veckorna har jag:

1.Velat flytta till ett hus. Min sambos bror ska bosätta sig i Karlskoga. Skjuter mig hellre i ansiktet än sätter min fot där, skiter i om en villa kostar mindre än en årslön. Gärna Örgryte i Göteborg, dock. När jag vinner på triss vill säga.

2.Ramlat ner kalasfull i trappan och landat på knäet. Haltar fram mest hela dagen. Min kollega på jobbet frågade om "jag bajat ner mig". Så illa är det. Gillar inte att bo i etagelägenhet längre om det ska fortsätta på detta viset.

3.Älskat.

4. Skrattat åt alla konstiga namnkonstellationer min sjuka fantasi kommer på. Min sambo skrattar med mig, mestadels. Tror jag iallafall.

5. Bokat en resa till Miami, South beach för att vara exakt. Gud så gött det kommer bli.

6. Varit arg på mig själv att jag inte kan plocka svamp. Jag haltar ju.

7. Kollat in lite kulturkalas med Fina sångpippin Anna-Mia Bonde.



Det var nog allt, som känns viktigt nog att skriva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar