torsdag 22 juli 2010

I Sannas sällskap får man akta sig!


Alltså, vad fan hände igår. Jag får inte riktigt ihop gårdagen.

Återigen tyckte jag det var en bra ide att dricka kopiösa mängder rödtjut på tom mage.
Återigen pimplade jag i mig shottar på Frankes som om det inte fanns en morgondag.
Återigen styrde jag upp en kanonfylla för hela 40 kronor.
Vem som stod för våran nota vet jag inte riktigt, men jag tror han var från norrland?

Min privata efterfest fortsatte hemma med ska ni veta. Halva natta för att vara exakt. Någonstans på vägen söp jag bort mobilen, så jag tyckte det var en alldeles ypperligt utmärkt ide att använda facebook-chatten som ett viktigt verktyg i min fylla.
Jag haffade flertalet vänner och hetsade dem till att kontakta andra vänner via sms. Hur faen fick jag ihop det där? En kompis jag prompt skulle snacka med befann sig utomlands.. Men den informationen nådde ju inte riktigt fram hos Tatiana karas. En annan kompis höll på att sätta på sin nya brud, men det hindrade ju inte mig att dra upp saker vi gjorde 1993.
Jag bad mina otroligt tålmodiga vänner att även kontakta diverse exragg med, för det var många oplockade gåsar som det skulle tas itu med. Efter 20 glas vin.

Som (o)tur är fann jag telefon med, fylld av sms som jag heller inte får ihop någonstans.
Personlig favorit: "Jag är i Holland och kommer inte ringa dig nu".

Det sista jag minns är att någon körde all in på herrparfymen Aqua di Gio, och att jag satte på Prince på jukeboxen.

Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar