tisdag 27 juli 2010

puff puff och vi dansar runt min pipa.


Jag är en vanemänniska, och mitt liv kan vara sjukligt inrutat ibland. Många skulle namnsätta det med Kontrollbehov, men jag vill bara att allt ska vara så som jag vill ha det- ALLTID.
Jag har skrivit innan i min blogg att vissa tingestar skapar ett rovdjursbeteende hos mig, speciellt när jag inte får min vilja fram, eller om jag inte kan styra människor dit jag vill.


Skjut mig hellre med en slö pistol för fan, än att låta det ske.
Till råga på allt ska jag ha mens snart, och jag kvittrar inte som askungens råttor till fåglar på fönsterbläcket när den komma snart skall.

Men lika bra som jag är på att vanemänniska mig, lika bra är jag på att bryta rutiner och skapa nya, precis som om de gamla aldrig existerat. Lika bra är jag på att inse att andra har annorlunda åsikter, eller bara inte tycker som jag tycker. Det tar bara lite längre tid.
Kalla mig för ett bortskämt schizofrent ensambarn, men jag är bara aningens mångsidig när jag vill att du ska dansa runt min pipa och göra som jag säger!

1 kommentar:

  1. ååh vad jag älskar ditt sätt att skriva! Ombyte ska ju förnöja så vadan schizofrent ensambarn? Neeeeeej, gooo Tatiana, gooooo! Puss från herr malmströms gamle vapendragare

    SvaraRadera