tisdag 20 juli 2010

When i look into your eyes i can see a love restrained.


KRISTOFFER.

IBLAND SÄGER EN BILD MER ÄN TUSEN ORD.

OM DU INTE HAR NÅGOT SPECIELLT FÖR DIG SÅ SÄGS DET ATT NOVEMBER 2011, 2012 DÄR NÅNTING, SKA VARA EN FIN MÅNAD. OCH FRITJÄRN SKA VARA RIKTIGT MYSIGT DÅ MED.


JAG KÄMPADE RÖVEN AV MIG FÖR ATT FÅ DIG, SÅ ATT STYRA UPP SLASH MED GITARR LÄR BLI EN BAGGIS.

JAG ÄLSKAR DIG. SÅ OTROLIGT JÄTTEMYCKET.

(ville skriva puss från Bambi, men Fjong tyckte inte det var en bra ide, så puss från din Tatiana.)


3 kommentarer:

  1. Gör det! annars tar jag henne ;) ;) ;)

    hälsningar KP

    SvaraRadera
  2. får jag kopiera detta inlägget?????????

    lycka till och hoppas att han säjer JAAAAAAAA!

    kramar från Lotta

    SvaraRadera
  3. tummen upp! jättebra blogg du är riktigt rolig du!!!!!!!

    Jessi

    SvaraRadera