onsdag 21 juli 2010


Mina vänner är fantastiska. Och Sanna tillhör den kategorin.

Det bästa hon gjort var att kn****a mitt ex, efter det började vi umgås mer, och skratten mellan oss har varit många och högljudda.

CV SANNA:

När Sanna ska köpa öl köper hon omedvetet en alkoholfri variant. När man påpekar detta kastar hon burkarna asförbannad på en ful bil. Sedan sliter hon MIN systembolagscider ur handen på mig och dränger den i backen, i tron om att den också innehåller 0 %. Kvar står man som ett frågetecken och undrar vad fan det var som hände med alkoholen.

En annan gång förföljde hon en okänd man hela kvällen. Medans jag bröt på tyska.

Sanna sätter musiker på plats med. "Kan inte du bara vara tyst nu", är min personliga favorit.

Hon har en fågel som heter (håll i er nu) ROLAND.

När hon blir stor ska hon bli Indiana Jones, dvs en arkeolog.

Sannas läppar är lika stora som hennes hjärta, och den jefveln har bröst to die for.

När man minst anar det förvandlas hon till Gulletussan.



Jag vill bli som Sanna. Hon är min idol, och jag är hennes största fan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar