onsdag 4 augusti 2010

JAG del 2.

Jag gör av med med pengar på mat dagen efter än spriten dagen före.

Detta är mitt första förhållande då jag faktiskt känt en gnutta svartsjuka; min kille har två ex som är toksnygga. Den ena slukar eld, den andra strippar.

Smeknamn som följt mig är bla: Tatti, Tattan, Trattis, Trouble, Bambi, knyttet, Pepsi koala, Tats, Tutti, Hurricane, Kaksmet, och Gunnar.

Jag ber sällan om ursäkt, men när den händer är den ärligt menad, och välförtjänt.

Jag fick täta panikattacker efter att ha medverkat i en dokusåpa. Som tur är gick de över.

Min kompis Claes har räddat livet på mig. I owe him big time med andra ord, och där står jag verkligen i evig tacksamhetsskuld.

Några favoritfilmer: Happiness, Himmel över Berlin, Nyckeln till frihet, Die Welle, och Love Story.

Jag tycker inte om barn.

Föredrar hemmamys framför krogbus.

Jag tittar alltid på en tjejs bröst. ALLTID.

Min favoritseriefigur är Tank Girl.

Jag är fortfarande inte helt 100 på homoadoptioner.

Jag tjuvläser mina killars mail och sms. Om du är en av dem som läser detta har du inte blivit skonad.

Jag har aldrig varit på ett gym, vet inte ens hur det ser ut på ett sånt.

Jag skäller ofta på kassörskor.

Jag avskyr Norrköping och de som bor där är riktiga insnöade bönder som jag vill knuffa utför ett stup.

Jag älskar att bli viskad i örat.


....Once again to be continued.

1 kommentar:

  1. hahaha vad go du e! Halsa Criffe att han nog fatt jackpot nu:D

    SvaraRadera