söndag 15 augusti 2010

Rubrik; ledsen gubbe. :(

Jag hade en intressant diskussion med en kompis igår.

Är det någonting jag verkligen avskyr så är det hobbyanalyser av mig, speciellt av personer som inte känner mig så pass bra att legitimt få spotta ur sig dessa.
Jag vet att många ser mig som en tuff, kanske lite skrupelfri tjej, som armbågar sig fram genom livet, men det är mer undantag än regler.
Faktum är att jag kan vara otroligt känslig ibland, och bli rejält ledsen när man inte lyssnar på vad jag har att säga.

Jag försökte förklara för kompisen igår att han hade totalfel i sina påståenden, men han lyssnade inte på det örat. Jag försökte förklara att vissa saker är inte som de verkar, men då slutade han upp med att lyssna överhuvudtaget. Projekt nedlagt, ingen blev vare sig klokare eller gladare.

Idag är jag faktiskt lite ledsen i ögat, och saker känns inte bra. Synden har straffat oss båda dock, för idag hamnade vi på fel vagn, på två helt skilda håll. Hurra för bakfylla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar