onsdag 25 augusti 2010

SKABB!


Foki är en bloggerska som jag kan kräkas svart galla på mellan varven. Jag hatar henne. Var jag mig än i världen vänder står hon där med uppspärrade ögon med cirkellinser i, så de ska se mindre asiatiska ut. Gud, käre gode gud, vad hon är misslyckad.

Hennes tag-a-long slash pojkvän är en sunkig norrlänning, cirkus tio år äldre. När man plöjer sig igenom hennes fula pedofilblogg ser man dessa tu äta ägg ur hello-kitty koppar. Det är så motbjudande att jag bara dör hundra gånger om. Trots ihärdig retuschering av hennes valpafett orkar jag inte med eländet.

Nu ska Foki flytta till Bangkok. Hon har lagt upp bilder på "drömlägenheten", så jag vet minsann. Vad hon däremot totalt glömt bort i hennes obegåvade huvud är vem som ska pröjsa för den. Om jag inte minns fel så går en lya av hennes drömkaliber på cirka 55-60 lax i månaden. Foki är student. Hennes kille likaså. You do the math.

Nä fyfaen. Usch försvinn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar